Selamat Bersidang Kepada Kepimpinan PERSADA

KAHERAH, 22 Dis - Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir (PMRAM) mengucapkan selamat bersidang kepada Kepimpinan Persatuan Mahasiswa Malaysia Arab Saudi (PERSADA) yang menjalankan Mesyuarat Agung Tahunan pada hari ini.
 
MAT yang dijalankan tersebut menjadi penutup tirai bagi kepimpinan PERSADA sesi 2010/2011 yang dipimpin oleh Saudara Mohd Firdaus Atan. Sekaligus akan menampilkan kepimpinan baru bagi sesi 2011/2012.
 
Keputusan bagi Presiden PERSADA sesi 2011/2012 masih belum diketahui kerana berlakunya pertandingan di peringkat pemilihan Presiden.
 
PERSADA merupakan salah satu anggota majlis SMATT (Solidariti Mahasiswa Timur Tengah) yang mewakili suara mahasiswa Islam di Arab Saudi.
 
"PMRAM selaku rakan seperjuangan dan juga Pengerusi SMATT bagi sesi 2011/2013 merakamkan ucapan tahniah kepada kepimpinan PERSADA sesi lepas yang banyak mencurahkan jasa dan bakti untuk mahasiswa Malaysia di Arab Saudi. PMRAM juga mengharapkan agar kepimpinan PERSADA bagi sesi baru dapat menyambung perjuangan PERSADA ke arah mendidik mahasiswa Islam untuk berbakti kepada Islam. Selamat bermuhasabah kepada PERSADA," ujar Presiden PMRAM, Saudara Muhamad Zuhaili Saiman
 
Sumber : PMRAM

Comments

Popular posts from this blog

KEPENTINGAN MEMPELAJARI DAN MENGHAYATI SIRAH PERJUANGAN RASULILLAH SAW

Kebaikan Dan Keburukan Teknologi Moden

Minda Pimpinan | TAWAKAL VS TAWAKUL