PMRAM Beri Jaminan Terus Pertahankan Kebajikan Mahasiswa


KAHERAH, 29 Julai - Presiden PMRAM, Saudara Muhamad Zuhaili Saiman menegaskan bahawa PMRAM akan terus memberikan perhatian dalam mempertahankan kebajikan mahasiswa Islam Mesir.


Beliau yang dihubungi semalam selepas pejumpaan dengan pihak KBMK berkata, menjadi tanggungjawab bahkan tujuan utama PMRAM ditubuhkan adalah untuk kebajikan mahasiswa dan menyatukan suara mahasiswa Islam Mesir.

Beliau turut menjelaskan bahawa pejumpaan yang diadakan semalam merupakan atas nasihat Dr Umar Abdullah Kamil dalam membincangkan bagi mencari jalan penyelesaian yang terbaik.

Selain Presiden PMRAM, turut bersama beliau ialah Penasihat PMRAM, Saudara Azlan Alias, Naib Presiden I, Saudara Mohd Faizzudin serta YDP BKASM, Saudara Yazid Ahmad dan YDP BKKIMM, Saudara Harman.

"Sebagaimana yang pernah kita maklumkan, PMRAM sentiasa bersedia untuk berjumpa dengan sesiapa sahaja untuk berbincang dalam apa jua isu yang belaku," ujar beliau.

"Setakat ini kita minta semua ahli supaya tidak mengambil tindakan yang melulu bahkan memberikan segala maklumat yang berkaitan kepada PMRAM untuk memudahkan PMRAM bertindak," tambah beliau lagi.

Comments

Popular posts from this blog

KEPENTINGAN MEMPELAJARI DAN MENGHAYATI SIRAH PERJUANGAN RASULILLAH SAW

Kebaikan Dan Keburukan Teknologi Moden

Minda Pimpinan | TAWAKAL VS TAWAKUL