Pengesahan Terjemahan Sijil : PMRAM Akan Bertemu En.Khairi


KAHERAH, 8 Sept - Pihak PMRAM akan berjumpa dengan En Khairi Jalalludin berkaitan aduan yang diterima mengenai mahasiswa/wi mestilah mendaftarkan diri bagi menyertai Konvokesyen EME sebelum mendapatkan pengesahan sijil terjemahan daripada En Khairi Jalalludin.
Perjumpaan tersebut adalah bagi mendapatkan penjelasan yang sebenar daripada pihak En Khairi Jalalludin berkaitan aduan tersebut.
Selain itu,aduan yang diterima juga, bagi pengesahan untuk sijil tahwil juga, mahasiswa/wi yang memohon mesti daftar ke Konvokesyen EME terdahulu dahulu.
"Kesemua aduan yang berkaitan kita akan kemukan kepada pihak yang terlibat iaitu En Khairi Jalalludin bagi mendapatkan penjelasan dan berbincang," ujar Presiden PMRAM, Saudara Muhamad Zuhaili Saiman.
Beliau juga berkata bahawa beliau telah menghubungi En Khairi Jalalludin dan hasilnya satu perjumpaan akan diadakan pada minggu hadapan.
"PMRAM minta agar semua mahasiswa/wi bertenang dan memaklumkan semua maklumat dan aduan kepada PMRAM supaya perbincangan secara baik dapat dilakukan antara PMRAM dan En Khairi Jalalludin," ujar beliau lagi.

Comments

Popular posts from this blog

KEPENTINGAN MEMPELAJARI DAN MENGHAYATI SIRAH PERJUANGAN RASULILLAH SAW

Kebaikan Dan Keburukan Teknologi Moden

Minda Pimpinan | TAWAKAL VS TAWAKUL