MUTIARA THAQAFI : AGENDA YAHUDI TERHADAP ISLAM


AGENDA YAHUDI TERHADAP ISLAM

William Ewart Gladstone (1809-1898), bekas Perdana Menteri Britain zaman Queen Victoria pernah mengucapkan,"Selagi mereka (umat Islam) berpegang dengan kitab ini, selama itulah mereka bangkit dan kita tidak dapat menundukkan mereka. Oleh itu pisahkan mereka dari Kitab ini". Ucapan beliau sambil mengangkat Al-Qur'an dalam Parlimen Britain ketika membincangkan penentangan umat Islam terhadap penjajahan.

Arnold Toynbee, menulis dalam bukunya, Islam, Barat dan Masa Depan: “Sesungguhnya kesatuan Islam sedang tidur. Tetapi kita mesti meletakkan di bawah perhatian kita bahawa, orang yang tidur bolehjadi akan bangkit.”

Jewish Cronical, majalah Yahudi Britain mengingatkan tentang kebangkitan pemuda-pemuda Islam, lebih-lebih lagi di universiti-universiti Arab dan Islam. Katanya dalam rencana bertajuk Jihad Pada Jalan Islam, “Pakar-pakar strategi politik Barat akan memperakui kekurangan analisis politik mereka jika mereka membiarkan seruan-seruan yang semakin meningkat yang dihadapi oleh akademi-akademi dan universiti-universiti tempatan di dalam dunia Islam, seperti dibuat semakan terhadap manfaat beragama dan kembali kepada pengajaran Islam yang asas.”

Miyen, seorang pemimpin di Burma membuat kenyataan, “Jangan biarkan orang-orang Islam bebas bergerak kerana mereka akan membangunkan kembali kerajaan Arab (kerajaan Islam).”

10 Rancangan Kuffar Untuk Menghancurkan Islam

1. Melenyapkan sIstem pemerintahan Islam. 
2. Menghapuskan Al-Quran. 
3. Menghancurkan akhlak Muslim, fikiran, hubungan mereka dengan Allah dan membebaskan mereka      mengikut hawa nafsu.
4. Melenyapkan kesatuan kaum Muslimin.
5. Meragukan kaum Muslimin terhadap agamanya.
6. Melemahkan bangsa Arab.
7. Mendirikan Negara diktator di dunia Islam.
8. Memisahkan kaum Muslimin dari menguasai perindustrian dan membiarkan mereka hancur dengan barangan Barat.
9. Menyingkirkan tokoh-tokoh Islam dan menamatkan Gerakannya.
10. Merosakkan wanita dan mengembangkan pergaulan bebas.

Sesungguhnya Yahudi itu licik dan tidak akan pernah sesekali redha dengan Islam..Oleh itu, adakah sudah cukup persediaan kita sebagai duta-duta Islam untuk menggagalkan manhaj yang telah direncana oleh Yahudi ini??
Renung dan fikir-fikirkan wahai Al-Azhariyyun sekalian..



Disediakan Oleh: BIRO DAN UNIT PENDIDIKAN BKPPPM SESI 2012/2013

Comments

Popular posts from this blog

KEPENTINGAN MEMPELAJARI DAN MENGHAYATI SIRAH PERJUANGAN RASULILLAH SAW

Kebaikan Dan Keburukan Teknologi Moden

Minda Pimpinan | TAWAKAL VS TAWAKUL