Konvokesyen : PMRAM Bersedia, Bergantung Kepada Ahli

Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir (PMRAM) hari ini mengumumkan bahawa pihak PMRAM bersedia untuk menganjurkan Konvokesyen PMRAM pada tahun ini.
Ia berikutan reaksi ahli yang dilihat meminta pihak PMRAM untuk mengadakan Konvokesyen setelah 2 tahun tidak diadakan sejak tahun 2009 yang lalu.
Baru-baru ini, PMRAM telah membuat culaan "Wajarkah PMRAM mengadakan konvokesyen pada tahun ini" bagi mendapatkan sokongan daripada ahli mengenai permintaan mereka terhadap PMRAM.
Culaan tersebut merupakan satu ukuran bagi pihak PMRAM mempertimbangkan samada untuk mengadakan konvokesyen atau tidak pada tahun ini.
Penganjuran Konvokesyen PMRAM pada tahun ini adalah bergantung kepada ahli, sekiranya ahli begitu mendesak samada melalui culaan yang telah PMRAM keluarkan mahupun melalui medium yang lain, PMRAM akan membincangkan mengenai perkara ini dengan serius.
PMRAM sekali lagi menegaskan bahawa PMRAM bersedia untuk mengadakan konvokesyen pada tahun ini bagi meraikan mahasiswa/wi yang telah pun menamatkan pengajian samada dari pengajian Islam atau Perubatan.
Muhamad Zuhaili bin Saiman
Presiden
Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir 2011

Comments

Popular posts from this blog

KEPENTINGAN MEMPELAJARI DAN MENGHAYATI SIRAH PERJUANGAN RASULILLAH SAW

Kebaikan Dan Keburukan Teknologi Moden

Minda Pimpinan | TAWAKAL VS TAWAKUL